środa, 24 września 2014

Akcesoria idealne, aspirator do nosa od NoseFrida.

Nie pamiętam czy w szkole rodzenia nam go polecano, bo aspirator kupiłam stosunkowo późno. Początkowo wygłupiałam się z "gruszką", która dla mnie jest zupełnie niepraktyczna choć są i takie Mamy, które świetnie dają sobie z nią radę;) Aspirator zakupiony został przy pierwszym katarze, który sączył się z noska, a sławetna "gruszka" zupełnie nie zdała egzaminu. Idealnie oczyszcza przegrody nosowe nawet z gęstej wydzieliny. Praktyczny jest w codziennej pielęgnacji małego noska, bezpieczny oraz higieniczny. Końcówka aspiratora została łagodnie wyprofilowana dzięki czemu przykładamy go do noska, a nie wkładamy do wewnątrz. Ponadto nagły ruch dziecka nie powoduje uszkodzenia jego delikatnej skóry.Produkt łatwy do utrzymania w czystości. Końcówkę "zbierającą" myjemy w ciepłej wodzie z dodatkiem mydła. Ponadto zestaw zawiera wymienne filtry, które w przyszłości można swobodnie dokupić. Zamknięty w niewielkim pudełku możemy zabrać ze sobą wszędzie.
Podczas korzystania z aspiratora używamy wody morskiej, aby ułatwić oczyszczanie noska i przynieś maluchowi ulgę.
Spotkałam się z opiniami, że konstrukcja aspiratora obrzydza podczas użytkowania, ale ja znam i gorsze widoki;) Kiedy był nam bardzo potrzebny nie zastanawiałam się zupełnie czy będzie to smacznie wyglądać. Glut to glut:) Liczy się efekt!
Koszt aspiratora to ok. 30 zł.
Aspirator

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz