środa, 24 września 2014

Toaleta dla Mam z dzieckiem. Istnieje?

Dziś Mynż kąpie K., więc mam chwilę dla siebie. Chwilę, aby zapytać Was czy w miejscach publicznych, do których uczęszczacie z Waszymi pociechami są toalety, którtych komfort ułatwia Wam wymianę pieluszki? Dziś rodzinnie wybraliśmy się na spacer i zakupy w jednym z marketów. Toaleta damska, męska i dla inwalidów.Ta ostatnia zamknięta na klucz. Udałyśmy się do damskiej, bo przecież K.to mała dama;) Pieluszkę zmieniłyśmyjak zawsze...w wózku. Wchodzące panie przyglądały nam się szczególnie uważnie, co było trochę uciążliwe. Jak dotąd podczas wszelkich podróży nie miałyśmy szczęścia napotkać pomieszczenia dedykowanego dla Mamy i Dziecka. A wędrujemy już 9 miesięcy:) Ale musimy sobie radzić.Szkoda. Wydaje mi się to trochę żałosne.

1 komentarz:

  1. Jedynie w Ikei spotkałam się z toaletami dla mam z dzieckiem i z pokojami, w których można wygodnie na fotelu nakarmić pociechę i przewinąć pieluszkę. Miłe zaskoczenie, że coś takiego jest, ale akurat Ikea jest moim zdaniem prorodzinna.

    OdpowiedzUsuń