środa, 24 września 2014

Żabki. Z wizytą w żłobku.

Grupa "0". Żabki:) Duża sala, pełna kolorów i tętniącego życia. Niesłychane.Nasze pierwsze chwile pośród gromadki małych Żabek zostaną w mojej głowie już chyba na zawsze.Słowa nie oddadzą tego, co widziały oczy.Usiedliśmy wszyscy na wykładzinie i nagle Żabki pochłonął świat grzechotek, gumowych książeczek i małych, bawełnianych woreczków wypchanych kolorowymi różnościami. To był moment, kiedy moje dziecko nie zorientowałoby się jeśli bym się oddaliła.Niesłychane jak dziecko szybko wchodzi w grupę. Niespodziewanie stając się jedną z małych Żabek.Blok rysunkowy, techniczny, z kolorowymi kartkami, kredki świecowe Bambino, klej Magik w sztyfcie i teczka do przechowywania prac:) Wyprawka plastyczno żłobkowa mojej małej K.
Fajnie jest być Mamą. Mamą, którą cieszą małe i maleńke sprawy.
We wrześniu K.będzie spędzać tam czas już bez mojego towarzystwa. Wtedy pewnie będę pełna obaw. Dziś jednak przepełnia mnie duży spokój, że moje dziecko będzie spędzać czas pod opieką osób, do których dzieci lgną jak pszczoły do miodu. Dzieci przylepione do opiekunek, walczące o ich względy. Urocze:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz